top of page

המדריך למעסיק

אחרי שנים של עבודה קשה, לימודים ומאמץ, גם אתם הגעתם לצד הנכון של החברה בה אתם עובדים. לא עוד "חיילים" פשוטים. מעכשיו, אתם חלק ממקבלי ההחלטות. ההנהלה. אחת ההחלטות הנחשבות זניחות עבור האנשים שיושבים שם למעלה, במשרדים המהודרים, קשורה למדי העובדים. בגדי עבודה, אם תרצו. מרבית הממונים על הדבר לא נוטים לייחס לעניין חשיבות גבוהה או מחשבה רבה מדי. עכשיו שאתם שם, הגיע הזמן להתחיל את השינוי!

נסו לחשוב שבמקום המכנס המחויט והחולצה המכופתרת, היו מצווים עליכם להגיע לעבודה, נניח, במכנס קצר ירוק, גופיה ורודה ומגפיים עם פרווה. גם אם היו מציעים לכם עוד 20 אלף ₪ למשכורת החודשית, כנראה שהייתם מסרבים בתוקף. המסקנה ברורה – חשיבות ההופעה של העובדים גבוהה מאוד בעיניהם, וחייבת להיות כך גם בעיניכם.

בגדי עבודה הן, בראש ובראשונה, המראה של החברה שלכם, מעבר לעובדה שהם משפיעים על המוטיבציה של העובדים. בגדים בלויים או סתם עיצוב לא ברור יוצרים אצל הלקוח הפוטנציאלי או זה הקיים הרתעה משמעותית בתת המודע שלו.

מדהים כמה משיחות העובדים ברגעים הפנויים שלהם הם על נושא בגדי העבודה. ולא משנה אם העובדים שלכם הם נהגים, מוכרים, נציגי שירות או דיילים. אנשים מבלים למעלה משליש מיום העבודה שלהם עם בגדי עבודה. מה הפלא שהם רוצים להרגיש טוב בהם?

בגדים לצרכי עבודה לא מומלץ לחפש לפי עלות זולה. אין כמו תחום הבגדים כדי ללמוד על הקשר הישיר בין איכות למחיר. רכשתם בגד עבודה זול ואתם חושבים שחסכתם כסף לחברה? תחשבו שוב. הבלאי הגבוה והצורך בהחלפה בתדירות גבוהה תגרום בדיוק לדבר ממנו ניסיתם להימנע – הוצאה גדולה ומיותרת.

אל תהססו לפנות לעובדים שלכם ולשאול לטעמם. הם אמנם לא מעצבים, אבל זה ממש לא אומר שצריך להתעלם ממה שהם חושבים. מנהלים רבים אף מבקשים מהעובדים שלהם לבחור בגדי עבודה מתוך האפשרויות שמציעה חברת ההלבשה עימה הם נמצאים בקשר עסקי. אין זו בושה. נהפוך הוא.

והכי חשוב – אל תשכחו לרגע. גם אתם הייתם פעם עובדים "פשוטים", ורציתם להיראות הכי טוב שאפשר...


bottom of page